pondelok 13. februára 2017

Tá istá vzorka, iná vlna

Broken seed stitch som vyskúšala na ponožkách. Chcela som ešte vyskúšať ako to bude vyzerať s farebnou vlnou. Tak nejak takto. Ale samozrejme by som to nebola ja, keby som nevyskúšala aj niečo nové.

Štrikovala som znovu z Arroyo. Na dámsku dospelácku čiapku som si nahodila 110 očiek a štrikovala som 3mm ihlicami. Na pánsku, by som nahodila aj 120 - 130 očiek. Po riadkoch s patentom, som urobila jeden biely riadok hladko, potom farebný riadok hladko a potom už nasledoval vzor broken seed.


Na tejto čiapke som si chcela vyskúšať jednu fintu. Nazberkať nenápadne čiapku. Takto bude aj "normálne" dlhá čiapka, vyzerať ako jemne predĺžená, čo "padá dozadu". Nebude končiť hore na hlave, ale trochu viac vzadu. 

Nazberkanie som dosiahla nasledovne. Keď som štrikovala riadok bielou farbou, posledných 5 očiek som len preložila z ľavej ihlice na pravú, tak ako boli. Neštrikovala som ich. Potom nasledoval riadok farebnou vlnou. Vtedy som štrikovala všetky očká hladko. Aj tých posledných 5. Keď som začínala nový riadok bielou vlnou, jednoducho som si ju zobrala a štrikovala. Treba si dať pozor aby ste ju neutiahli, ale ani nenechali príliš voľne. Takto to vyzerá z vnútra. Ja som ich tak trochu uťahovala, aj keď som nechcela.

Posledné riadky na čiapke som už vzorku neštrikovala. Zaujímalo ma ako bude vyzerať farebná vlna samostatne. 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára