streda 28. septembra 2016

Mini pulóvrik

Tak konečne si môžem zo zoznamu, čo by som kedy chcela uštrikovať, odškrtnúť aj mini pulóvrik. Dočkalo sa až tretie dieťa, lebo pri prvých dvoch som ešte nevedela tak dobre štrikovať. 

Pulóvrik je štrikovaný ako raglán od hora dole. Konečne som si vyskúšala na niečo väčšie ako šatku Arroyo od Malabrigo. Na pulóvrik mi bolo treba niečo cez 100g a pracovala som 3mm ihlicami. Tá vlna je strašne fajn. Je krásna farebne a je aj úplne jemnulinká. 
Začínala som štrikovať od goliera. Nahodila som si potrebný počet očiek a štrikovala stále hladko tam a späť. Keď bol golier dostatočne vysoký, označila som si označovačmi dôležité miesta. Od kraja, z každej strany, až po fialový označovač som štrikovala hladko z obidvoch strán, lebo to bolo pokračovanie goliera. Zvyšné 4 označovač sú rukávy. Pred a za každým som v hladkom riadku pridávala očká tak ako aj pri TOMTO svetri (nájdete tam odkaz na video ako na to). 

























Po  označení som ďalej štrikovala tam a spať, ale už som išla raz hladko raz obratko s výnimkou krajových očiek. Tak to šlo len pár riadkov.


Potom som už pulóvrik spojila do kruhu a pokračovala v práci. Zvyšok svetra som štrikovala ako papagája, na ktorý je odkaz vyšššie.


Takýto malý pulóvrik je hotový raz dva. A ja sa už teraz teším ako Jurka bude celú zimu hriať.





4 komentáre:

  1. teda Ty "jedeš" s tými svetrami :-) kedy to stíhaš? Jurko sa tuším podobá na Lauru. Nech sa darí a hlavne nech ste zdraví :-)
    Daša

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny svetrik!
    Ako sa da takto dobre naucit strikovat? Isla si najskor podla navodov v casakoch? Su niektore lepsie ako ine? Porad, prosim :-))) dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ja štrikujem a učím sa z viedí na youtube. to je moja studnica poznania :)

      Odstrániť