pondelok 22. septembra 2014

Knit Collage - handspun z Indie

Pri prehľadávaní internetu, hľadaní inšpirácií, človek narazí na všeličo. Ja som narazila na Knit Collage. Bolo to už dávnejšie. Dva, tri, štyri roky dozadu. Už neviem presne. Pokochala som sa, poochkala si, povzdychla nad cenou a radšej som to vypla. Na výstave v Kolíne som ich stretla. A vtedy som sa rozhodla, že aspoň pár kúskov objednám.





























Odhliadnuc od astronomickej ceny ma veľmi oslovila myšlienka a koncept celej firmy. Američanka Amy začala kedysi sama priasť a dizajnovať vlnu. Vždy poslala pár fotiek aj predajcom do obchodov či by nemali záujem a tak nejak sa to pomaly rozbehlo. Momentálne jej vlny Knit Collage vyrábajú ženy v indii. Je tam zamestnaných 36 žien, ktoré by si pravdepodobne inú prácu nenašli. Všetko je robené ručne. Dokonca aj háčkované kvietky na Gypsy Garden vyrábajú indické ženy sami. Výroba takýchto nádherných vĺn je veľmi náročná na čas. Spradenie jedného klbká trvá viac ako dve hodiny.



Amy stále pracuje na nových nápadoch a ja sa už neviem dočkať čo nové vymyslí. Ja už mám v hlave jeden nápad, ako vyrobiť niečo krásne a hlavne funkčné z jedného klbka.

2 klbká Gypsy Garden, alebo Rolling Stone, plus jedno klbko jednofarebnej vlny.
Na ich stránke nájdete návody a fotky hotových výrobkov. Napríklad aj takéto.

Jedno Klbko Gypsy Garden, alebo Rolling Stone.

Jedno až dve klbká Gypsy Garden, alebo Rolling Stone.

Jedno klbko Rolling Stone.

Jedno klbko Gypsy Garden, alebo Rolling Stone

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára